توسعه‌ی پایدار

توسعه‌ی پایدار چیست و چرا اهمیت دارد؟ توسعه‌ی پایدار به‌معنای برآوردن نیازهای زمان حال است بدون این‌که آسیبی به منابع موردنیاز نسل‌های فردا وارد شود.

ادامه مطلب

روز جهانی بدون پلاستیک

پلاستیک ماده‌ای است که به‌راحتی به خوراک ماهی‌ها و پرندگان راه می‌یابد، رودها و اقیانوس‌ها را آلوده می‌کند و زیستگاه‌های جانوران و گیاهان برای تولیدش نابود می‌شوند.

ادامه مطلب

کارت هدیه دیجیتال هایپراستار

کارت هدیه دیجیتال  هایپراستار

کارت هدیه دیجیتال، خدمتی نوین از دپارتمان فروش سازمانی هایپراستار است. ساختار کلی این نوع از کارت با کارتهای فیزیکی یکسان است. اما نحوه‌ی ارائه‌ی آن با کارت فیزیکی کاملاً متفاوت است.

ادامه مطلب

همکاری‌های سازمانی هایپراستار

همکاری‌های سازمانی هایپراستار

فراهم آوردن امكانات رفاهي، انجام امورمربوط به بيمه، بهداشت ودرمان كاركنان، اعطاي وام‌هاي ضروري و ... از جمله اقداماتي هستند که هر سازمان براي کارمندان خود به طور معمول انجام مي‌دهد. يکي از محبوب‌ترين

ادامه مطلب

راهنمای خرید آنلاین

برای خرید آنلاین از هایپراستار می‌توانید با کلیک روی اسنپ‌مارکت وارد وب سایت مورد نظر شده و به صورت آنلاین خرید نمایید.


 

خدمات مشتریان فروشگاه‌ها

اطلاعات فروشگاه‌های هایپراستار

بهترین
قیمت ها
تضمین
بالاترین کیفیت
تنوع گسترده
محصولات
دسترسی
آسان
هایپراستار ایران (هایپرمارکت‌ها و سوپرمارکت‌های هایپراستار(
هایپراستار اولین شعبه‌ی خود را در سال ۱۳۸۸ در اتوبان باکری تهران افتتاح کرد. تا به امروز هایپراستار از پویاترین و به‌روزترین هایپرمارکت‌های ایران بوده است که با ارائه محصولات متنوع، باکیفیت، مقرون ‌به ‌صرفه و تازه ارزش‌های بنیادی خود را خلق کرده است. مجموعه هایپراستار داشتن تخفیف‌های روزانه بر روی انواع کالاهای داخلی با کیفیتی استاندارد را، هدف اصلی خود در ارائه خدمات به مشتریان قرار داده است.
مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید