همکاری‌های سازمانی هایپراستار

همکاری‌های سازمانی هایپراستار

فراهم آوردن امكانات رفاهي، انجام امورمربوط به بيمه، بهداشت ودرمان كاركنان، اعطاي وام‌هاي ضروري و ... از جمله اقداماتی هستند که هر سازمان برای کارمندان خود به‌طور معمول انجام می‌دهد. یکی از محبوب‌ترین آن‌ها بین کارمندان و واحد سرمایه انسانی هر سازمان، اعطا بن کارت‌های خرید کالا است.

هایپراستار در طول بیش از یک دهه فعالیت خود در بازار ایران و به پشتوانه ی توان تأمین و توزیع قدرتمند، علاوه بر خدمت رسانی به مشتریان، افتخار همکاری با شرکت‌ها و سازمان‌های زیادی را داشته است.  به این صورت که هر سازمان با توجه به سیاست های کاری و علاقه ی پرسنل، بودجه اختصاص یافته به سبد ارزاق و یا کالاهای با دوام را از طریق کارت هدیه هایپراستار خریداری و به کارمندان خود اهدا نموده است. این کارت که در دو نوع بدون محدودیت در انتخاب نوع کالا یا با محدودیت (مثلاً صرفاً برای خرید لوازم التحریر) قابل عرضه است که دارای تخفیفاتی به شرح زیر است:

کارت هدیه هایپراستار در تمامی فروشگاههای هایپراستار قابل استفاده بوده و قابلیت هایی از جمله:

  • امکان درج لوگوی سازمان
  • قابلیت صدور کارت با نام یا بی نام
  • شارژ دوره ای کارتها
  • صدور به مناسبت های مختلف (تولد، ازدواج، تقدیر از همکار نمونه و ...) را دارد.

از آنجاییکه این کارت ها توسط خود هایپراستار صادر می گردد، محدودیت ها و قطعی شبکه بانکی کشور تأثیری بر آن ندارد. ضمن اینکه در این روش بروز فساد اداری و تبدیل کارتها به وجه نقد هم امکانپذیر نیست.

از مزایای نوع بدون محدودیت می توان به این موضوع اشاره کرد که پرسنل بسته به سلیقه و نیاز خود، با مراجعه به فروشگاه های هایپراستار نسبت به تهیه اقلام مورد نیاز اقدام می کند. مضاف بر اینکه با توجه به سیاست قیمتی فروشگاههای هایپراستار با عنوان "همیشه ارزانترین" قدرت خرید پرسنل، بویژه در مورد خواروبار همواره بالاتر خواهد بود.

در نوع با محدودیت، این امکان وجود دارد که سازمان گروه کالایی مشخصی را برای پرسنل تعیین کرده و کارت هدیه فقط به منظور خرید آن گروه کالا عرضه گردد، این مزیت انحصاری موجب می گردد تا سازمان اطمینان حاصل کند که کارت به منظوری که در نظر گرفته شده هزینه خواهد شد. البته این امکان با توجه به اولویت های هایپراستار و بنابر شرایطی خاص و با هماهنگی قبلی قابل سفارش است.

 

 

 

بطور کلی خرید از هایپراستار دارای مزیت هایی است که در زیر به آنها اشاره می گردد:

  1. قانون تضمین ارزانترین قیمت
  2. تنوع کالایی بیش از ۴۰،۰۰۰  قلم مشتمل بر لوازم خانگی، البسه و اقلام سوپرمارکتی
  3. کنترل کیفیت مستمر و دائم روی کالاها بویژه اقلام تازه و پروتئینی توسط دامپزشک مقیم در فروشگاه
  4. رعایت الزامات استاندارد HACCP تحت نظارت و ممیزی شرکت SGS
  5. رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در تمامی فروشگاه ها (کنترل دمای بدن هنگام ورود، توزیع رایگان دستکش، ضدعفونی مکرر کلیه سطوح)

تماس با ما :

  • تلفن تماس : ۲۲۶۳۹۰۲۵ داخلی ۷۰۵
  • ایمیل : irnb2b@mafpars.com
  • لینک : www.hyperstariran.com/b2b
  • تلفن همراه : ۰۹۱۹۳۰۲۶۷۴۲

سوالات متداول:

س: مدت زمان صدور بن کارت رفاهی چقدر است؟

ج: زمان مورد نیاز برای صدور کارت، بعد از واریز وجه، بنا به نیاز سازمان به درج تاریخ انقضا و مبلغ روی کارت از 2 تا 4 روز کاری است.

 

س: مبلغ قابل شارژ روی کارتها چقدر است؟

ج: بر اساس نیاز سازمان، تمامی کارتها با دقت ۱ ریال قابل شارژ است. بطور مثال کارت با مبلغ ۱۲،۳۴۵،۶۷۸ ریال قابل سفارش است.

 

س: حداقل و حداکثر مبلغ قابل شارژ کارتها چقدر است؟

ج: کارتها از حداقل ۱،۰۰۰،۰۰۰ ریال و حداکثر ۱،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال است. برای کارتهای پایین‌تراز این مقدار امکان صدور با دریافت هزینه چاپ وجود دارد.

 

س: مدت اعتبار کارتها چقدر است؟

ج: تاریخ انقضای کارتهای صادر شده ۶ ماه بعد از صدور می باشد. که بنا به درخواست کتبی سازمان برای یک دوره ی ۶ ماهه قابل تمدید است.

 

س: آیا چاپ لوگوی سازمان روی کارتها امکانپذیر است؟

ج: بله، با دریافت هزینه ای بسیار کم این امکان وجود دارد. همچنین برای خریدهای بالای 5 میلیارد ریال این سرویس بصورت رایگان عرضه می گردد.

 

س: هزینه ی درج تاریخ انقضا یا لوگو روی کارت چقدر است؟

ج: بسته به تعداد کارتها متفاوت است. بطور کلی این هزینه صرفاً توسط چاپخانه اعلام شده و به اطلاع مشتری می رسد.

 

س: نحوه ی تخصیص تخفیف ها به چه صورت است؟

ج: تخفیف مازاد به دو صورت امکانپذیر است: صدور کارت تخفیف بطور مجزا یا تقسیم مقدار تخفیف روی تمامی کارتهای اصلی

 

س: آیا امکان استفاده از کارت به دفعات وجود دارد؟

ج:بله، دارنده ی کارت می تواند مبلغ شارژ کارت را در چندین مراجعه به فروشگاه استفاده نماید

 

س: در صورت مفقودی کارت، امکان صدور مجدد وجود دارد؟

ج: چنانچه شماره سریال کارت مفقود شده ارائه شود این امکان وجود دارد که پس از کنترل مانده موجودی کارت مفقود شده، کارت قبلی باطل و با دریافت هزینه صدور مجدد، یک کارت جدید با مبلغ آخرین مانده مجدداً صادر گردد.

در حال حاضر خدمت جدید هایپراستار به اسم کارت هدیه دیجیتال قابل تهیه می باشد که میتوانید برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید:

https://www.hyperstariran.com/fa/Blog/Details/2/47

 

 

راهنمای خرید آنلاین

برای خرید آنلاین از هایپراستار می‌توانید با کلیک روی اسنپ‌مارکت وارد وب سایت مورد نظر شده و به صورت آنلاین خرید نمایید.


 

خدمات مشتریان فروشگاه‌ها

اطلاعات فروشگاه‌های هایپراستار

بهترین
قیمت ها
تضمین
بالاترین کیفیت
تنوع گسترده
محصولات
دسترسی
آسان
هایپراستار ایران (هایپرمارکت‌ها و سوپرمارکت‌های هایپراستار(
هایپراستار اولین شعبه‌ی خود را در سال ۱۳۸۸ در اتوبان باکری تهران افتتاح کرد. تا به امروز هایپراستار از پویاترین و به‌روزترین هایپرمارکت‌های ایران بوده است که با ارائه محصولات متنوع، باکیفیت، مقرون ‌به ‌صرفه و تازه ارزش‌های بنیادی خود را خلق کرده است. مجموعه هایپراستار داشتن تخفیف‌های روزانه بر روی انواع کالاهای داخلی با کیفیتی استاندارد را، هدف اصلی خود در ارائه خدمات به مشتریان قرار داده است.
مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید