جشنواره بازگشت به روزهای شاد مدرسه

جشنواره بازگشت به روزهای شاد مدرسه

با خرید از فروشگاه‌ها و شعب زنجیره­ای هایپراستار در جشنواره روزهای شاد مدرسه هایپراستار شرکت کرده و نه تنها یکی از برندگان خوش­شانس این جشنواره باشید، بلکه در کار خیر جمع­آوری هزینه اقلام مورد نیاز برای کودکان محصل نیز شریک شوید.

 

هایپراستار از ارزان­ترین و به­روزترین هایپرمارکت های ایران است که در سال ۱۳۸۸ اولین شعبه خود را در غرب تهران (اتوبان باکری) افتتاح کرد. این مجموعه دارای ۲ شعبه در سراسر ایران، شامل ۱۲ هایپرمارکت و 10 سوپرمارکت در استان های تهران، شیراز، اصفهان، کرج، یزد، قم، ارومیه، مشهد و قزوین است. هدف هایپراستار عرضه محصولات متنوع، باکیفیت و با قیمت مناسب به مصرف‌کنندگان است. تنوع محصول، بالغ بر هزاران قلم محصول با کیفیت استاندارد از معتبرترین برندها و مناسب‌ترین قیمت در کنار پیشنهادات ویژه و تخفیف‌های روزانه از مهم‌ترین ویژگی‌های هایپراستار است.

 

جشنواره بازگشت به مدرسه

با فرا رسیدن پاییز کلاس‌های درس هم آغاز شده‌اند. مهر با همه‌ی هیجانش، استرس‌های مخصوص به خودش را دارد. پس بهتر است حداقل استرس کم و کسری‌های لوازم التحریر را از ذهنتان پاک کنید. همین حالا هر چیزی را که برای سال تحصیلی لازم دارید یادداشت کنید. جامدادی، گونیا و نقاله، خط‌کش، ماشین حساب، فلش مموری، گواش، آبرنگ، قلم‌مو و هر چیزی که ممکن است از قلم افتاده باشد.

شما می‌توانید با خیال راحت تمام وسایل مورد نیازتان را با مراجعه به یکی از شعب هایپراستار، به آسانی و با تحفیف­های ویژه خریداری کنید. در این جشنواره علاوه بر تخفیف­های شگفت­انگیزی که برای خریداران در نظر گرفته شده است، به 200 نفر از برندگان جشنواره، 6 ماه خرید رایگان از هایپراستار اهدا خواهد شد. برای شرکت در قرعه‌کشی "روزهای خوب مدرسه" به لینک زیر مراجعه کنید.

 

شما خرید کنید، هایپراستار به دانش­ آموزان محروم کمک می­کند

این روزها بیشتر بچه‌ها به همراه پدر و مادر خود در تب و تاب خرید برای آغاز سال تحصیلی جدید هستند. متاسفانه در کشور ما کودکانی زندگی می‌کنند که خانواده‌ها‌ی آن‌ها توانایی خرید لوازم مدرسه ندارند. بعضی از این کودکان در کمال تاسف بی‌سرپرست و در خطر ترک همیشگی درس و مدرسه هستند.

جشنواره‌ی بازگشت به مدرسه هایپراستار به جز تخفیف و قرعه‌کشی با یک کار خیر نیز هم همراه خواهد بود. شما می­توانید با خرید کارت­های خیریه به مبالغ 20 هزار تومانی، 50 هزار تومانی و 100 هزار تومانی به دانش­آموزان محروم کشور عزیزمان کمک کنید و با هر کمک شما، هایپراستار به همان اندازه به خیریه یکی هستیم کمک می‌کند.

راهنمای خرید آنلاین

برای خرید آنلاین از هایپراستار می‌توانید با کلیک روی اسنپ‌مارکت وارد وب سایت مورد نظر شده و به صورت آنلاین خرید نمایید.


 

خدمات مشتریان فروشگاه‌ها

اطلاعات فروشگاه‌های هایپراستار

بهترین
قیمت ها
تضمین
بالاترین کیفیت
تنوع گسترده
محصولات
دسترسی
آسان
هایپراستار ایران (هایپرمارکت‌ها و سوپرمارکت‌های هایپراستار(
هایپراستار اولین شعبه‌ی خود را در سال ۱۳۸۸ در اتوبان باکری تهران افتتاح کرد. تا به امروز هایپراستار از پویاترین و به‌روزترین هایپرمارکت‌های ایران بوده است که با ارائه محصولات متنوع، باکیفیت، مقرون ‌به ‌صرفه و تازه ارزش‌های بنیادی خود را خلق کرده است. مجموعه هایپراستار داشتن تخفیف‌های روزانه بر روی انواع کالاهای داخلی با کیفیتی استاندارد را، هدف اصلی خود در ارائه خدمات به مشتریان قرار داده است.
مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید