کارت هدیه دیجیتال هایپراستار

کارت هدیه دیجیتال  هایپراستار

کارت هدیه دیجیتال  هایپراستار

  • کارت هدیه دیجیتال چیست؟

کارت هدیه دیجیتال، خدمتی نوین از دپارتمان فروش سازمانی هایپراستار است. ساختار کلی این نوع از کارت با کارتهای فیزیکی یکسان است. اما نحوه‌ی ارائه‌ی آن با کارت فیزیکی کاملاً متفاوت است. این کارت در اصل یک آدرس URL اینترنتی است که برای هریک از دارندگان آن بطور منحصر بفرد روی دامنه‌ی https://gift.hyperstar.com تولید شده و در اختیار دارنده قرار می‌گیرد. با توجه به راحتی در استفاده، امنیت بیشتر، و بسیاری امتیازات دیگر که در زیر به آنها اشاره شده این سرویس جذابیت زیادی برای مشتریان خواهد داشت. موارد متنوعی که در زیر به آنها اشاره می شود:

  1. بدون نیاز به چاپ کارت
  2. فرایند صدور و تحویل در کمتر از 24 ساعت
  3. امکان صدور بصورت انبوه و بدون محدودیت
  4. مشاهده آنلاین موجودی کارت و تاریخچه تراکنش ها

حتم داریم مزایای ذکر شده در بالا لذت خرید از فروشگاه های هایپراستار را دو چندان می کند.

شما مشتریان گرامی با انتخاب کارت هدیه دیجیتال می توانید سفارش کارت های خود را  در کمتر از 24 ساعت دریافت کنید و نیازی به ذکر مواردی نظیر درج تاریخ انقضا ، درج مبلغ کارت، درج نام شرکت توزیع کننده کارت و یا درج نام دارنده کارت ندارید!

کارت های هدیه دیجیتال در تمامی فروشگاههای هایپراستار به آسانی قابل استفاده است. شما در هر لحظه می توانید موجودی کارت را مشاهده کرده و تاریخچه خرید های خود را بررسی کنید.

  • نحوه سفارش و توزیع این کارت چگونه است؟

مشتریان پس از برقراری تماس با تیم فروش سازمانی هایپراستار واطلاع از تخفیف متعلقه به سفارش خود، یک فرم دریافت می کنند که جزئیات سفارش خود و روش ترجیحی توزیع را درج می‌کنند. بعد از تکمیل فرم، همکاران ما نسبت به صدور پیش فاکتور اقدام کرده و پس از دریافت فیش واریزی فرایند صدور کارتها را آغاز می کنند.
کارتهای دیجیتال به سه روش قابل توزیع است:

 

نکته اینکه چنانچه روش توزیع پیامک یا ایمیل باشد، این امکان وجود دارد که یک فایل صوتی/ویدئویی یا عکس همراه با این کارت نمایش داده شود. این فایل می‌تواند حاوی یک پیام مشخص یا مناسبتی باشد.

  • نحوه استفاده از این کارت چگونه است؟

دارنده‌ی کارت پس از مراجعه به یکی از فروشگاههای هایپراستار و انتخاب کالاهای مورد نیاز، در زمان مراجعه به صندوق URL مورد نظر را روی مرورگر تلفن همراه خود باز کرده و بارکد کارت هدیه را به صندوقدار نشان می‌دهد. مبلغ صورتحساب پس از اسکن بارکد توسط صنودقدار به آسانی از کارت کسر خواهد شد.

چنانچه مبلغ صورتحساب کمتر از کارت باشد، مانده‌ی کارت پس از بازیابی URL نمایش داده خواهد شد.

نمونه‌ی کارت هدیه‌ی دیجیتال را از لینک زیر ملاحظه فرمایید:

https://gift.hyperstariran.com/b/HfJMDoTGpk

برای سفارش این سرویس با شماره 22639025 داخلی 705  تماس حاصل فرمایید و یا درخواست خود را به همراه اطلاعات تماس به ایمیل irnb2b@mafpars.com  ارسال نمایید تا همکاران ما در واحد فروش سازمانی در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

راهنمای خرید آنلاین

برای خرید آنلاین از هایپراستار می‌توانید با کلیک روی اسنپ‌مارکت وارد وب سایت مورد نظر شده و به صورت آنلاین خرید نمایید.


 

خدمات مشتریان فروشگاه‌ها

اطلاعات فروشگاه‌های هایپراستار

بهترین
قیمت ها
تضمین
بالاترین کیفیت
تنوع گسترده
محصولات
دسترسی
آسان
هایپراستار ایران (هایپرمارکت‌ها و سوپرمارکت‌های هایپراستار(
هایپراستار اولین شعبه‌ی خود را در سال ۱۳۸۸ در اتوبان باکری تهران افتتاح کرد. تا به امروز هایپراستار از پویاترین و به‌روزترین هایپرمارکت‌های ایران بوده است که با ارائه محصولات متنوع، باکیفیت، مقرون ‌به ‌صرفه و تازه ارزش‌های بنیادی خود را خلق کرده است. مجموعه هایپراستار داشتن تخفیف‌های روزانه بر روی انواع کالاهای داخلی با کیفیتی استاندارد را، هدف اصلی خود در ارائه خدمات به مشتریان قرار داده است.
مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید