اهدای خودرو 207 و موتور چهارچرخ به برندگان قرعه‌کشی بندرعباس

اهدای خودرو 207 و موتور چهارچرخ به برندگان قرعه‌کشی بندرعباس

هایپراستار جوایز قرعه‌کشی افتتاحیه فروشگاه بندرعباس، شامل یک دستگاه خودرو 207 و یک دستگاه موتور چهارچرخ (ATV) را اهدا کرد.

هایپرمارکت هایپراستار در شهر بندرعباس که اسفند ۱۴۰۱ افتتاح شده بود، با یک وعده‌ی شگفت‌انگیز همراه بود: اهدا یک خودرو و یک موتور چهارچرخ به قید قرعه، به کسانی که از زمان افتتاح فروشگاه تا نیمه تیرماه از آن خرید کرده باشند. این وعده در روز ۲۲ تیر ۱۴۰۲ عملی شد و هایپراستار از میان همه کسانی که در این مدت از این فروشگاه (با داشتن عضویت های‌کلاب: باشگاه مشتریان هایپراستار) خرید کرده بودند، قرعه‌کشی انجام داد.

مراسم قرعه‌کشی با استقبال بی‌نظیر مشتریان خونگرم بندرعباس مواجه شد. مراسمی که با گردانندگی و اجرای موسیقی توسط رضا خدامی برگزار شد. به درخواست حاضران ابتدا قرعه‌کشی خودرو انجام شد و احسان زنگویی برنده 207 شد اما در سالن حضور نداشت. به همین دلیل بهنام دولتی، مدیر فروشگاه هایپراستار بندرعباس با او تماس گرفت؛ او ابتدا تصور می‌کرد این تماس شوخی است اما پس از اطمینان از اینکه واقعا برنده خودرو شده، خود را به مراسم رساند. 

برنده دوم اما یک دختر ۱۵ ساله بود. نرجس اکبری برنده خوش‌شانس ATV بود. مادر و دو برادر خردسال او در سالن حضور داشتند و لحظات به یادماندنی را رقم زدند: برادرهای او پیش از شروع مراسم با ATV عکس انداخته و آرزو کرده بودند که برنده آن باشند. محقق شدن آرزوی آنها و بیان کردن آن در جمع، لحظات شیرینی را برای حضار و البته برای هایپراستار رقم زد.

مراسم قرعه‌کشی با اجرای موسیقی، شعرخوانی یک کودک حاضر در مراسم و پذیرایی میوه و شیرینی پایان یافت.

راهنمای خرید آنلاین

برای خرید آنلاین از هایپراستار می‌توانید با کلیک روی اسنپ‌مارکت وارد وب سایت مورد نظر شده و به صورت آنلاین خرید نمایید.


 

خدمات مشتریان فروشگاه‌ها

اطلاعات فروشگاه‌های هایپراستار

بهترین
قیمت ها
تضمین
بالاترین کیفیت
تنوع گسترده
محصولات
دسترسی
آسان
هایپراستار ایران (هایپرمارکت‌ها و سوپرمارکت‌های هایپراستار(
هایپراستار اولین شعبه‌ی خود را در سال ۱۳۸۸ در اتوبان باکری تهران افتتاح کرد. تا به امروز هایپراستار از پویاترین و به‌روزترین هایپرمارکت‌های ایران بوده است که با ارائه محصولات متنوع، باکیفیت، مقرون ‌به ‌صرفه و تازه ارزش‌های بنیادی خود را خلق کرده است. مجموعه هایپراستار داشتن تخفیف‌های روزانه بر روی انواع کالاهای داخلی با کیفیتی استاندارد را، هدف اصلی خود در ارائه خدمات به مشتریان قرار داده است.
مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید