آغاز کمپین «‌قهرمان‌های آینده» برای سال تحصیلی جدید

آغاز کمپین «‌قهرمان‌های آینده» برای سال تحصیلی جدید

هایپراستار، هر سال برای حمایت از مشتریان خود پیش از آغاز سال تحصیلی جدید، طیف گسترده‌ای از کالاهای تحصیلی را در کمپین «بازگشت به مدرسه» با تخفیف‌های ویژه ارائه می‌کند. امسال هم، همچون سال‌های گذشته کمپین سال تحصیلی ۰۳-۱۴۰۲ آغاز شده و با عنوان «قهرمان‌های آینده» از ۲۴ مرداد ماه به ارائه‌ی اقلام متنوعی از محصولات می‌پردازد. طی این طرح، صدها قلم کالا چون، دفتر، لوازم تحریر، کوله پشتی و غیره با تخفیف‌هایی تا سقف ۴۰٪ عرضه می‌شوند. 

«قهرمان‌های آینده» یادآور این حقیقت است که امروز فرصت آماده کردن بچه‌ها برای نقش‌های مهمی است که در آینده به عهده می‌گیرند. این نقش‌ها که از آَشپزی تا کار فنی، پزشکی، مدیریت، ورزش و غیره متغیر هستند، هر یک در نوع خود اهمیت بالایی دارند و وجودشان، ضامن موفقیت و توسعه یک جامعه است. کشف استعدادها و پرورش آنها برای این نقش‌ها، موفقیت آینده این بچه‌ها و نیز جامعه را تضمین می‌کند؛ موضوعی که از حالا باید به فکر آن بود.

از همین رو هایپراستار، در این کمپین نه تنها این موضوع را یادآوری می‌کند، بلکه به سهم خود تلاش می‌کند تا شرایط رشد و پیشرفت دانش‌آموزان و دانشجویان را فراهم کند. هایپراستار این کار را با ارائه حق انتخاب گسترده و تخفیف‌های ویژه برای کالاهای باکیفیت تحصیلی و نیز کالاهایی که برای توسعه مهارت‌های فردی مورد استفاده قرار می‌گیرند، انجام می‌دهد. در واقع، هایپراستار تلاش می‌کند تا در شرایط اقتصادی فعلی، در کنار خانواده‌ها و فرزندان محصل آنها باشد و به سهم خود به آنها کمک کند تا بهترین شرایط را برای تحصیل و توسعه مهارت‌های فردی فرزندان خود فراهم کنند. 

کمپین «قهرمان‌های آینده» تا ۱۷ مهر ماه ادامه خواهد داشت و تنوع وسیعی از کالا در دسته‌های محصولی گوناگون مرتبط با آغاز مهرماه و بازگشت به مدرسه با تخفیف‌هایی تا سقف ۴۰٪ به مشتریان عرضه می‌شوند. 

 

 

راهنمای خرید آنلاین

برای خرید آنلاین از هایپراستار می‌توانید با کلیک روی اسنپ‌مارکت وارد وب سایت مورد نظر شده و به صورت آنلاین خرید نمایید.


 

خدمات مشتریان فروشگاه‌ها

اطلاعات فروشگاه‌های هایپراستار

بهترین
قیمت ها
تضمین
بالاترین کیفیت
تنوع گسترده
محصولات
دسترسی
آسان
هایپراستار ایران (هایپرمارکت‌ها و سوپرمارکت‌های هایپراستار(
هایپراستار اولین شعبه‌ی خود را در سال ۱۳۸۸ در اتوبان باکری تهران افتتاح کرد. تا به امروز هایپراستار از پویاترین و به‌روزترین هایپرمارکت‌های ایران بوده است که با ارائه محصولات متنوع، باکیفیت، مقرون ‌به ‌صرفه و تازه ارزش‌های بنیادی خود را خلق کرده است. مجموعه هایپراستار داشتن تخفیف‌های روزانه بر روی انواع کالاهای داخلی با کیفیتی استاندارد را، هدف اصلی خود در ارائه خدمات به مشتریان قرار داده است.
مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید