برگزاری قرعه‌کشی اهدای جایزه جشنواره تابستانی هایپراستار

برگزاری قرعه‌کشی  اهدای جایزه جشنواره تابستانی هایپراستار

پس از یک تابستان گرم و طولانی، قطار جشنواره هایپراستار به ایستگاه نهایی رسید. به ایستگاه قرعه‌کشی یک واحد آپارتمان!

تدارک برگزاری مراسم اهدای جایزه جشنواره تابستانی از 29 خرداد ماه آغاز شد و در نهایت در روز یازدهم مهر ماه این مراسم در مرکز خرید ایران مال با حضور شرکت‌کنندگان و اعضای تیم هایپراستار در کنار عموم مردم برگزار شد.

در این مراسم از عموم مردم دعوت  شد تا از نزدیک شاهد قرعه کشی و اهدای جایزه بزرگ جشنواره تابستانی هایپراستار باشند.

 مراسم از ساعت 6 بعد از ظهر آغاز شد. مجری برنامه محمد سلوکی ، پس از خوشامدگویی به حضار از امیرعلی حسن‌پور نماینده هایپراستار دعوت کرد تا توضیحاتی جهت آشنایی بیشتر حضار با شرکت هایپراستار و نحوه برگزاری قرعه‌کشی ارائه کند.

 در این مراسم با اجرای موسیقی زنده و بازی های مختلف و اهدای جوایز متعدد فضای شادی ایجاد شد.

در بخشی از مراسم آقای امین چوپانی با عنوان مدیر فروشگاه هایپراستار ایران‌مال که بزرگ‌ترین هایپرمارکت ایران است نیز سخنرانی داشتند.

برای بخش قرعه‌کشی، مجری مراسم از کودکان حاضر در سالن دعوت کرد تا روی سن آمده و توپ‌های قرعه‌کشی را از گوی خارج کنند. قرعه‌کشی با مشارکت کودکان و بدین ترتیب انجام شد که هر یک از آنان یک توپ که یک عدد روی آن درج شده بود را از گوی خارج می‌کردند تا یک عدد شش رقمی کامل شود. عددی که صاحب آن، برنده یک واحد آپارتمان با لوازم آشپزخانه و شش ماه مصرف مواد غذایی از سوی هایپراستار می‌شد. اتفاق جالب زمانی رخ داد که برنده خوش شانس ما در ایتدا باور نداشت که فردی که با او تماس گرفته محمد سلوکی است و با تصور اینکه این تماس جزء تماس‌های جعلی و به قصد سواستفاده است، تلفن را قطع کرد.

پس از تماس و توضیحات نماینده هایپراستار ، فرد برنده از واقعی بودن این قرعه‌کشی اطمینان حاصل کرد.

علی اکبر فرناد، برنده خوش‌شانس این آپارتمان بود که پس از احراز هویت و طی مراحل اداری و قانونی، جایزه خود را دریافت کرد. اخبار و ویدیوهای تحویل خانه به او، به زودی از طریق همین وب سایت و شبکه های اجتماعی هایپراستار منتشر خواهد شد .

پایان

راهنمای خرید آنلاین

برای خرید آنلاین از هایپراستار می‌توانید با کلیک روی اسنپ‌مارکت وارد وب سایت مورد نظر شده و به صورت آنلاین خرید نمایید.


 

خدمات مشتریان فروشگاه‌ها

اطلاعات فروشگاه‌های هایپراستار

بهترین
قیمت ها
تضمین
بالاترین کیفیت
تنوع گسترده
محصولات
دسترسی
آسان
هایپراستار ایران (هایپرمارکت‌ها و سوپرمارکت‌های هایپراستار(
هایپراستار اولین شعبه‌ی خود را در سال ۱۳۸۸ در اتوبان باکری تهران افتتاح کرد. تا به امروز هایپراستار از پویاترین و به‌روزترین هایپرمارکت‌های ایران بوده است که با ارائه محصولات متنوع، باکیفیت، مقرون ‌به ‌صرفه و تازه ارزش‌های بنیادی خود را خلق کرده است. مجموعه هایپراستار داشتن تخفیف‌های روزانه بر روی انواع کالاهای داخلی با کیفیتی استاندارد را، هدف اصلی خود در ارائه خدمات به مشتریان قرار داده است.
مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید