با ایجاد این 7 تغییر در خانه، شادتر زندگی کنید

با ایجاد این 7 تغییر در خانه، شادتر زندگی کنید

خانه انعکاسی از شخصیت صاحب‌حانه‌ است. کاری که روی دیوارهای خانه‌های خود انجام می‌دهید، حال و هوای شما را تعیین می‌کند، رنگ دیوارها روی بهره‌وری و بر دیدگاه ما در مورد زندگی تاثیر مستقیم می‌گذارد. مطالعات علمی نشان داده‌اند که می‌توان با ایجاد تغییرات کوچک در محل زندگی، تغییرات بزرگی در روحیه‌ی خود ایجاد کنیم.

خانه شما پناه‌گاه شما است و شما استحقاق آن را دارید که در آن خوشحال باشید، مهم نیست چقدر پول داشته باشید، چقدر فضا شما بزرگ باشد، و یا اینکه شما در مورد تزیین خانه چه چیزهایی می‌دانید. خبر خوب این است که ترفندهای بسیار کوچکی وجود دارد که می‌تواند باعث تقویت روحیه در منزل شود و هیچ یک از آن‌ها هزینه زیادی برای شما نخواهد داشت. در این نوشته سعی کردیم مهمترین تغییرات را بیان کنیم.

  1. از رنگ‌ها استفاده کنید.

به خاطر داشته باشید که هر رنگ یک تاثیر روان‌شناسی دارد. پیش از انتخاب به این فکر کنید که کدام رنگ‌ها باعث می‌شوند شما احساس راحتی بکنید؛ رنگ‌ها می‌توانند هر گونه احساس، از آرامش تا خشم را تشدید کنند یا کاهش دهند. برای ایجاد صلح و هماهنگی در منزل، رنگ‌های خود را عاقلانه انتخاب کنید. برخی از رنگ‌ها در مقادیر بزرگ ممکن است اثر معکوس بر روی شما و عزیزان شما داشته باشند.

رنگ‌ها به سه دسته اصلی تقسیم می‌شوند: رنگ‌های گرم، رنگ‌های سرد و خنثی. شما می‌توانید به راحتی رنگ‌های هر اتاق را با خواسته‌های شخصی خود، به ذائقه خود و برای رسیدن به هدف، تطبیق دهید.

  1. تخت‌خواب خود را مرتب کنید

به طور متوسط مرتب کردن رخت خواب بعد از بیدار شدن از خواب 3 دقیقه طول می‌کشه، اما تاثیر زیادی روی انرژی شما در هر روز دارد. نکته مهم این است که بعد از یک روز خسته کننده وقتی وارد اتاق خواب می‌شوید اولین چیزی که می‌بینید یک تحت مرتب است.

  1. اتاق‌ها را مرتب کنید

اگر نمی‌تونید کلیدهاتون رو پیدا کنید بدون شک قادر به ایجاد تغییرات مهم در زندگی خود نیستید. بی‌نظمی موجب استرس در زندگی فردی شما خواهد شد. مدت زمان کوتاهی وقت بگذارید و قبل از خروج از اتاق آن را مرتب و تمیز کنید.

  1. از نور استفاده کنید

احتمالا در روزهای آفتابی در مقابل روزهای ابری، بیشتر لبخند می‌زنید. پس در خانه هر وقت که می‌تونید پنجره‌ها را باز کنید و از نور خورشید استفاده کنید. درصورتی که منزلتان نورگیری خوبی ندارد از لامپ‌های LED استفاده کنید. این لامپ‌ها نزدیکترین نور به نور خورشید را دارند.

  1. از گیاهان طبیعی در تزیین خانه استفاده کنید

زمانی که فضای داخلی خود را با گیاهان آپارتمانی تزئین می‌کنید، فقط رنگ سبز را اضافه نمی‌کنید. این موجودات زنده با بدن، ذهن و خانه شما در ارتباط هستند و بدون شک کیفیت زندگی را افزایش می‌دهند.

  1. از مبلمانی استفاده کنید که لبه‌های گرد و نرم دارند

مبلمان با لبه‌های گرد نسبت به اشکال زاویه‌ دار آرامش‌ بیشتری به ساکنان خانه خواهند داد.

  1. حمام خود را تزیین کنید

از صابون‌های معطر، شمع‌ و وسایل تزیینی استفاده کنید. ساعت حمام وقتی است برای استراحت و راحتی شما.

راه‌های بی‌پایان برای تزیین خانه برای بهبود حال درونی وجود دارد که انجام آن‌ها بسیار ساده است. فراموش نکنید که اولین قدم برای ایجاد یک تفاوت در فضای این است که در لحظه زندگی کنید. گام دوم پیدا کردن وسایلی است که حال شما را بهتر می‌کند.

از آنجایی که مردم در شرایط مختلف زندگی می‌کنند  و احساسات متفاوتی نسبت به نوع طراحی داخلی و رنگ‌های مختلف دارند، شاید این اصولی که در بالا درباره آن صحبت کرده‌ایم، برای همه کارساز نباشد.

هایپراستار با درنظر گرفتن همه‌ی سلایق و تمام سنین در دو بخش لوازم خانه و آشپزخانه و لوازم خواب و حمام سعی بر این دارند که تمام سلایق را پوشش دهد.

با مراجعه به نزدیکترین فروشگاه هایپراستار به خود کیفیت زندگی خود را افزایش دهید.

 

راهنمای خرید آنلاین

برای خرید آنلاین از هایپراستار می‌توانید با کلیک روی اسنپ‌مارکت وارد وب سایت مورد نظر شده و به صورت آنلاین خرید نمایید.


 

خدمات مشتریان فروشگاه‌ها

اطلاعات فروشگاه‌های هایپراستار

بهترین
قیمت ها
تضمین
بالاترین کیفیت
تنوع گسترده
محصولات
دسترسی
آسان
هایپراستار ایران (هایپرمارکت‌ها و سوپرمارکت‌های هایپراستار(
هایپراستار اولین شعبه‌ی خود را در سال ۱۳۸۸ در اتوبان باکری تهران افتتاح کرد. تا به امروز هایپراستار از پویاترین و به‌روزترین هایپرمارکت‌های ایران بوده است که با ارائه محصولات متنوع، باکیفیت، مقرون ‌به ‌صرفه و تازه ارزش‌های بنیادی خود را خلق کرده است. مجموعه هایپراستار داشتن تخفیف‌های روزانه بر روی انواع کالاهای داخلی با کیفیتی استاندارد را، هدف اصلی خود در ارائه خدمات به مشتریان قرار داده است.
مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید