هایپراستار تابستان امسال را با اهدای صدها هدیه ویژه جشن می‌گیرد!

هایپراستار تابستان امسال را با اهدای صدها هدیه ویژه جشن می‌گیرد!

با خرید از فروشگاه ها و شعب زنجیره‌ای هایپراستار در جشنواره جوایز تابستانی هایپراستار شرکت کرده و یکی از برندگان 400 جایزه سفر دو نفره به جزیره کیش باشید.

هر 30 دقيقه يک سفر 2 نفره به کيش

در اين تابستان از تاریخ 10 تا 23 تیرماه هایپراستار در جشنواره تابستانی خود علاوه بر تخفيف‌هاي شگفت‌انگيز، 400 سفر کیش با یک همراه و جوایز نقدی و غیر نقدی گوناگون به مشتریان و خریدان از فروشگاه ها و سوپرمارکت های هایپراستار جایزه می دهد. یعنی در هر 30 دقیقه یک سفر دو نفره کیش به مدت 4 هفته برنده شوید.

برای شرکت در این جشنواره با هر ۱۰۰ هزار تومان خرید از هایپرمارکت‌ها و هر ۸۰ هزار تومان خرید از سوپرمارکت‌های هایپراستار 1 شانس برای برنده شدن سفر کیش به دست آورید. کد قرعه‌کشی ارسال شده را از صندوق دریافت کرده و بعد از ثبت نام، در سایت summer.hyperstariran.com وارد کنید.

جوایز دیگر این کمپین

در جشنواره تابستانی هایپراستار همراهان و برندهای بوفالو، آماده لذیذ، لنوو، سان استار، هراز، دومینو، پرین، هوم پلاس، گلستان، نالینو، پویا پروتئین، اسنوا، نوین زعفران، دلمونتی، زرساب، تانیس، پرسان، شاه سون، هم دست به کار شده و جوایز موبایل، سکه طلا، موتور، تبلت، یخچال، تلویزیون، ماشین ظرفشویی، سرویس قابلمه، فرش، پاوربانک و کارت هدیه نقدی را برای جذاب تر شدن این خرید برای شما فراهم کرده اند .

اینستاگرام هایپراستار همراه با تخفیفات فراوان

همچنین اگر می‌خواهید از آخرین تخفیف‌ها، پیشنهادات ویژه، کمپین‌ها، مسابقه‌ها و جوایز هایپراستار باخبر شوید آسان‌ترین راه دنبال کردن صفحه اینستاگرام هایپراستار است. علاوه بر اطلاع‌رسانی درباره اخبار فروشگاه، صفحه اینستاگرام هایپراستار مطالب جذابی با موضوعات گوناگون مانند سبک زندگی، آشپزی و سرگرمی دارد که می‌تواند برای طیف وسیعی از مخاطبین جذاب باشد.

مزیت دیگر دنبال کردن هایپراستار در اینستاگرام شانس شرکت در مسابقات و قرعه‌کشی‌های هفتگی این صفحه است. جایزه این مسابقات کارت هدیه خرید از هایپراستار است که در همه شعب می‌توان از آن استفاده کرد.

راهنمای خرید آنلاین

برای خرید آنلاین از هایپراستار می‌توانید با کلیک روی اسنپ‌مارکت وارد وب سایت مورد نظر شده و به صورت آنلاین خرید نمایید.


 

خدمات مشتریان فروشگاه‌ها

اطلاعات فروشگاه‌های هایپراستار

بهترین
قیمت ها
تضمین
بالاترین کیفیت
تنوع گسترده
محصولات
دسترسی
آسان
هایپراستار ایران (هایپرمارکت‌ها و سوپرمارکت‌های هایپراستار(
هایپراستار اولین شعبه‌ی خود را در سال ۱۳۸۸ در اتوبان باکری تهران افتتاح کرد. تا به امروز هایپراستار از پویاترین و به‌روزترین هایپرمارکت‌های ایران بوده است که با ارائه محصولات متنوع، باکیفیت، مقرون ‌به ‌صرفه و تازه ارزش‌های بنیادی خود را خلق کرده است. مجموعه هایپراستار داشتن تخفیف‌های روزانه بر روی انواع کالاهای داخلی با کیفیتی استاندارد را، هدف اصلی خود در ارائه خدمات به مشتریان قرار داده است.
مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید