هنر ایرانی را به خانه ببرید

هنر ایرانی را به خانه ببرید

صنایع دستی ترکیبی از هنر و صنعت است که با استفاده از مواد اولیه بومی، با دست هنرمند و ابزار دستی ساخته می‌شود و در آن از ذوق هنری و خلاقیت فکری صنعتگر سازنده استفاده می‌شود و همین ویژگی آن را از سایر محصولات ماشینی و کارخانه‌ای جدا می‌سازد. صنایع دستی ایرانی یکی از مهمترین کالاهای ایرانی است و حمایت از کالای ایرانی یکی از مهمترین اهداف مجموعه هایپراستار است. هایپراستار در جدیدترین اقدام خود، گامی محکم در راستای حمایت از هنرمند و صنایع‌دستی برداشته است.

ذوق هنری، بردباری و وسواس در ریزه‌کاری فنون هنری و انتخاب مواد اولیه، آزمودن روش‌های گوناگون به همراه نقش‌های متنوع و زحمت بسیار هنرمندان سبب شده است تا هایپراستار در راستاری انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود از هنرمندان ایرانی حمایت نماید.

هایپراستار با ساختن بستر مناسب این امکان را برای هنرمندان ایرانی فراهم آورده است، تا هنرشان را بدون واسطه و به‌صورت مستقیم در سطح کشور عرضه نمایند.

در حال حاضر هایپراستار در شعبه اوپال و ایران‌مال در حال برگزاری نمایشگاه‌های عرضه صنایع دستی شهر میبد است. البته برنامه ما در آینده نزدیک این است که این نمایشگاه در تمام شعب هایپراستار برگزار گردد.

 از طریق صفحه اینستاگرام هایپراستار می‌توانید از برگزاری نمایشگاه در فروشگاه‌های مختلف مطلع گردید.

اگر به صنایع دستی شهر میبد علاقه‌مند هستید به فروشگاه هایپراستار اوپال و هایپراستار بازار بزرگ ایران (ایران‌مال) مراجعه نمایید و از هنرمندان ایرانی بدون واسطه و به‌صورت مستقیم حمایت کنید.

آدرش شعبه اوپال

آدرس شعبه بازار بزرگ آیران (ایران‌مال)

راهنمای خرید آنلاین

برای خرید آنلاین از هایپراستار می‌توانید با کلیک روی اسنپ‌مارکت وارد وب سایت مورد نظر شده و به صورت آنلاین خرید نمایید.


 

خدمات مشتریان فروشگاه‌ها

اطلاعات فروشگاه‌های هایپراستار

بهترین
قیمت ها
تضمین
بالاترین کیفیت
تنوع گسترده
محصولات
دسترسی
آسان
هایپراستار ایران (هایپرمارکت‌ها و سوپرمارکت‌های هایپراستار(
هایپراستار اولین شعبه‌ی خود را در سال ۱۳۸۸ در اتوبان باکری تهران افتتاح کرد. تا به امروز هایپراستار از پویاترین و به‌روزترین هایپرمارکت‌های ایران بوده است که با ارائه محصولات متنوع، باکیفیت، مقرون ‌به ‌صرفه و تازه ارزش‌های بنیادی خود را خلق کرده است. مجموعه هایپراستار داشتن تخفیف‌های روزانه بر روی انواع کالاهای داخلی با کیفیتی استاندارد را، هدف اصلی خود در ارائه خدمات به مشتریان قرار داده است.
مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید