قرعه‌کشی های‌کلاب

قرعه‌کشی های‌کلاب

قرعه‌کشی های‌کلاب، تا 30 بهمن ادامه دارد و تا آن زمان به ازای هر 300 هزار تومان خرید از هایپراستار از طریق های‌کلاب، یک شانس شرکت در قرعه‌کشی دریافت می‌کنید. اما شانس با امتیاز چه تفاوتی دارد؟
شانس قرعه‌کشی، موقت است. شانسی که تنها در دوران قرعه‌کشی های‌کلاب (تا 30 بهمن) موضوعیت دارد. هر مشتری به ازای هر 300 هزار تومان خرید، یک شانس شرکت در قرعه‌کشی دریافت می‌کند. که برای آن تنها کافیست تا بارکد داخل اپلیکیشن های‌کلاب را هنگام خرید به صندوقدار نشان دهد تا به طور خودکار این شانس را دریافت و در قرعه‌کشی شرکت داده شود.
امتیاز های‌کلاب اما یک چیز دائمی است. مشتریان درصدی از هر خرید خود را، چه در دوران قرعه‌کشی و چه غیر از آن، به عنوان امتیاز دریافت می‌کنند. این امتیاز همانند پول عمل می‌کند و در حساب کاربری های‌کلاب افراد ذخیره می‌شود. مشتریان می‌توانند امتیازهای خود را در خریدهای بعدی خرج یا آن را تا رسیدن به میزان دلخواه، ذخیره کنند. برای مثال، شما از یک خرید خود 2 هزار امتیاز دریافت کرده‌اید که معادل 200 هزار تومان است. شما می‌توانید این امتیاز را در خرید بعدی خود خرج کنید؛ به این ترتیب که 200 هزار تومان از مبلغ فاکتور شما با امتیازهای های‌کلاب پرداخت می‌شود و مابقی را به صورت نقدی می‌پردازید.
نکته مهم این است که میزان امتیازهای شما تاثیری در شانس‌تان برای قرعه‌کشی ندارد. چیزی که در شانس شما در قرعه‌کشی تاثیر دارد، میزان خرید شما با استفاده از های‌کلاب است که به ازای هر 300 هزار تومان، یک شانس دریافت می‌کنید. شما می‌توانید تعداد شانس‌های خود را در بخش قرعه‌کشی اپلکیشین، در گزینه قرعه‌کشی های‌کلاب مشاهده کنید./

راهنمای خرید آنلاین

برای خرید آنلاین از هایپراستار می‌توانید با کلیک روی اسنپ‌مارکت وارد وب سایت مورد نظر شده و به صورت آنلاین خرید نمایید.


 

خدمات مشتریان فروشگاه‌ها

اطلاعات فروشگاه‌های هایپراستار

بهترین
قیمت ها
تضمین
بالاترین کیفیت
تنوع گسترده
محصولات
دسترسی
آسان
هایپراستار ایران (هایپرمارکت‌ها و سوپرمارکت‌های هایپراستار(
هایپراستار اولین شعبه‌ی خود را در سال ۱۳۸۸ در اتوبان باکری تهران افتتاح کرد. تا به امروز هایپراستار از پویاترین و به‌روزترین هایپرمارکت‌های ایران بوده است که با ارائه محصولات متنوع، باکیفیت، مقرون ‌به ‌صرفه و تازه ارزش‌های بنیادی خود را خلق کرده است. مجموعه هایپراستار داشتن تخفیف‌های روزانه بر روی انواع کالاهای داخلی با کیفیتی استاندارد را، هدف اصلی خود در ارائه خدمات به مشتریان قرار داده است.
مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید