افتتاح هایپراستار قزوین: بیست و دومین ستاره!

افتتاح هایپراستار قزوین: بیست و دومین ستاره!

خیلی‌ها منتظرند هایپراستار به شهر آن‌ها بیاید. جای تعجب هم ندارد. هایپر استار بهشت خانواده‌های ایرانی است! تمام نیازهای خانواده را با پایین‌ترین قیمت‌های موجود در بازار می‌توانید در هایپر استار پیدا کنید. حالا بعد از افتتاح شعبه مشهد، بیست و دومین شعبه‌هایپراستار در قزوین افتتاح شده است تا شهروندان قزوینی هم از حضور این فروشگاه در شهرشان بی‌بهره نمانند. هایپر استار قزوین در زمینی به مساحت 1950 مترمربع ساخته شده است و دارای 1215 سطح فروش می‌باشد. پارکینگ آن نیز ظرفیت قابل توجهی دارد و می‌تواند تعداد 630 خودرو را در خود جای دهد. این فروشگاه در بلوار آیت‌الله خامنه‌ای شهر قزوین، جنب بیمارستان پاستور، مجتمع تجاری نیایش واقع شده است.

 

افتتاحیه بدون جایزه؟

مانند سایر افتتاحیه‌های هایپراستار، جوایزی نیز برای افتتاح این شعبه از فروشگاه در شهر قزوین در نظر گرفته شده است. شما با خرید از هایپراستار قزوین می‌توانید به ازای هر 80 هزارتومان خرید، یک شانس برای شرکت در این قرعه کشی کسب کنید. جوایز قرعه کشی هایپراستار در هر روز 10 عدد کارت هدیه 500 هزارتومانی است که به برندگان خوش شانسی که از این هایپر استار خرید کرده‌اند، تعلق می‌گیرد. توجه داشته باشید که این قرعه کشی تا 30 روز ادامه دارد و مجموع جوایز به 150 میلیون تومان می‌رسد. بنابراین اگر ساکن شهر قزوین هستید، تا پیش از اتمام زمان قرعه کشی، با چند خرید ساده از این فروشگاه، شانس خود را برای برنده شدن یک کارت هدیه 500 هزارتومانی امتحان کنید!

راهنمای خرید آنلاین

برای خرید آنلاین از هایپراستار می‌توانید با کلیک روی اسنپ‌مارکت وارد وب سایت مورد نظر شده و به صورت آنلاین خرید نمایید.


 

خدمات مشتریان فروشگاه‌ها

اطلاعات فروشگاه‌های هایپراستار

بهترین
قیمت ها
تضمین
بالاترین کیفیت
تنوع گسترده
محصولات
دسترسی
آسان
هایپراستار ایران (هایپرمارکت‌ها و سوپرمارکت‌های هایپراستار(
هایپراستار اولین شعبه‌ی خود را در سال ۱۳۸۸ در اتوبان باکری تهران افتتاح کرد. تا به امروز هایپراستار از پویاترین و به‌روزترین هایپرمارکت‌های ایران بوده است که با ارائه محصولات متنوع، باکیفیت، مقرون ‌به ‌صرفه و تازه ارزش‌های بنیادی خود را خلق کرده است. مجموعه هایپراستار داشتن تخفیف‌های روزانه بر روی انواع کالاهای داخلی با کیفیتی استاندارد را، هدف اصلی خود در ارائه خدمات به مشتریان قرار داده است.
مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید