افتتاح شعبه جدید هایپراستار در مشهد

افتتاح شعبه جدید هایپراستار در مشهد

هایپراستار جدیدترین شعبه خود را در شهر مشهد افتتاح کرد و از امروز ساکنین مشهد و شهرهای اطراف می‌توانند بهترین و تازه‌ترین محصولات را با کمترین قیمت از هایپراستار مشهد تهیه کنند.

هایپراستار مشهد در باغ گیاه شناسی مشهد در خیابان جمهوری، بعد از چهار راه مقدم افتتاح  شده و مانند سایر فروشگاه‌های هایپراستار، استانداردهای یک فروشگاه بین‌ المللی را برای مردم عزیز مشهد به ارمغان آورده است.

در این روزها که به دلیل شیوع ویروس کرونا و آسیب دیدن بسیاری از کسب و کارها، قدرت خرید مردم کاهش یافته، هایپراستار با شعار همیشه ارزانترین به مشهد آمده تا هزینه‌های زندگی در مشهد را کاهش دهد.  

قیمت محصولات هایپراستار به طور روزانه بررسی می‌شود تا به مشتریان اطمینان داده شود هایپراستار از همه جا ارزانتر است.

علاوه بر ارزانتر بودن قیمت عادی محصولات، هایپراستار تخفیف‌های هیجان انگیزی روی کالاهای خاص (در زمان‌های مشخص) دارد که اطلاع رسانی این تخفیف‌ها به صورت نصب تابلوهای مخصوص در داخل فروشگاه، پیامک و هچنین در شبکه‌های اجتماعی هایپراستار انجام می‌شود.  

کیفیت محصولات تازه هایپراستار همیشه زبانزد بوده و هایپراستار مشهد نیز از این قائده مستثنی نیست. انواع محصولات تازه مثل میوه، سبزیجات، گوشت، مرغ، ماهی، نان و ... محصولاتی هستند که در هایپراستار مشهد به صورت روزانه تامین یا تولید شده و با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت به مشتریان عزیز عرضه می‌شوند.

 

هایپراستار مشهد همه روزه از ساعت 10 تا 23 آماده خدمت‌رسانی به ساکنین این شهر و شهرهای اطراف است.

به امید دیدار شما در فروشگاه هایپراستار مشهد

راهنمای خرید آنلاین

برای خرید آنلاین از هایپراستار می‌توانید با کلیک روی اسنپ‌مارکت وارد وب سایت مورد نظر شده و به صورت آنلاین خرید نمایید.


 

خدمات مشتریان فروشگاه‌ها

اطلاعات فروشگاه‌های هایپراستار

بهترین
قیمت ها
تضمین
بالاترین کیفیت
تنوع گسترده
محصولات
دسترسی
آسان
هایپراستار ایران (هایپرمارکت‌ها و سوپرمارکت‌های هایپراستار(
هایپراستار اولین شعبه‌ی خود را در سال ۱۳۸۸ در اتوبان باکری تهران افتتاح کرد. تا به امروز هایپراستار از پویاترین و به‌روزترین هایپرمارکت‌های ایران بوده است که با ارائه محصولات متنوع، باکیفیت، مقرون ‌به ‌صرفه و تازه ارزش‌های بنیادی خود را خلق کرده است. مجموعه هایپراستار داشتن تخفیف‌های روزانه بر روی انواع کالاهای داخلی با کیفیتی استاندارد را، هدف اصلی خود در ارائه خدمات به مشتریان قرار داده است.
مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید