• خانه
  • بلاگ
  • رویدادها
  • انجام تمهیدات بهداشتی برای مقابله با کرونا در فروشگاه‌های هایپراستار

انجام تمهیدات بهداشتی برای مقابله با کرونا در فروشگاه‌های هایپراستار

انجام تمهیدات بهداشتی برای مقابله با کرونا در فروشگاه‌های هایپراستار

مفتخریم که خدمت شما همراهان عزیز فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپراستاراعلام نماییم؛ از هفته گذشته و پس از انتشار خبر شیوع ویروس کرونا در کشور، اقدامات اولیه و پیشگیرانه برای مقابله با هرگونه انتقال ویروس کرونا درفروشگاه‌های هایپراستار انجام گرفت.

در این رابطه با همکاری کارکنان محترم فروشگاه، شست‌وشو و ضدعفونی محل‌های تردد مثل آسانسور،‌ سرویس‌های بهداشتی، سالن غذا خوری و به‌طورکل سطح فروشگاه به‌سرعت و در چند نوبت انجام گرفت. همچنین تمامی تجهیزات داخل فروشگاه‌ها مانند درب یخچال‌ها، چرخ‌دستی‌ها، صندوق فروشگاه‌ها و تمامی سطوح در طول روز و به دفعات منظم توسط همکاران ضدعفونی شدند تا محیط امن و بهداشتی برای مشتریان فراهم گردد. اقداماتی مانند استفاده از ماسک و دستکش‌ لاتکس از سوی کارمندان و تعویض مکرر آن، سنجیدن دمای کارمندان و مراجعه کنندگان نیز انجام شد.

در درب اصلی فروشگاه نیز مواد ضدعفونی کننده دست مستفر شده است تا مشتریان محترم پیش از ورود به فروشگاه از آن استفاده نمایند.

طبق دستور مدیریت این روند طی روزهای آینده ادامه خواهد داشت.

 

سلامتی شما عزیزان برای ما مهم و ارزشمند است.

امیدواریم با کمک یکدیگر هرچه سریعتر از این بحران عبور کنیم.

به امید سلامتی و شادی برای کشور عزیزمان ایران

راهنمای خرید آنلاین

برای خرید آنلاین از هایپراستار می‌توانید با کلیک روی اسنپ‌مارکت وارد وب سایت مورد نظر شده و به صورت آنلاین خرید نمایید.


 

خدمات مشتریان فروشگاه‌ها

اطلاعات فروشگاه‌های هایپراستار

بهترین
قیمت ها
تضمین
بالاترین کیفیت
تنوع گسترده
محصولات
دسترسی
آسان
هایپراستار ایران (هایپرمارکت‌ها و سوپرمارکت‌های هایپراستار(
هایپراستار اولین شعبه‌ی خود را در سال ۱۳۸۸ در اتوبان باکری تهران افتتاح کرد. تا به امروز هایپراستار از پویاترین و به‌روزترین هایپرمارکت‌های ایران بوده است که با ارائه محصولات متنوع، باکیفیت، مقرون ‌به ‌صرفه و تازه ارزش‌های بنیادی خود را خلق کرده است. مجموعه هایپراستار داشتن تخفیف‌های روزانه بر روی انواع کالاهای داخلی با کیفیتی استاندارد را، هدف اصلی خود در ارائه خدمات به مشتریان قرار داده است.
مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید