سلامتی شما الویت ماست.

سلامتی شما الویت ماست.

به‌اطلاع شما همراهان گرامی می‌رسانیم در فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپراستار تمام تمهیدات لازم برای پیشگیری و کنترل ویروس کرونا انجام شده است، پس از اطلاع و اعلام رسمی از شیوع ویروس کرونا در کشور تمهیدات ویژه‌ای برای کنترل این ویروس و حفظ سلامت مراجعه‌کنندگان و کارکنان آغاز شد و تا شکست کرونا نیز این روند ادامه دارد. به‌صورت کلی روزانه طی چند نوبت فضای داخلی فروشگاه، ریل‌های صندوق، مبلمان فروشگاهی، ترولی‌ها و ... ضدعفونی می‌شوند، همچنین در محل ورودی تمام شعب محلول‌های مخصوص برای ضدعفونی تعبیه شده و همچنین ماسک و دستکش برای کارکنان و مراجعه‌کنندگان در نظر گرفته شده است. ما در هایپراستار خود را متعهد به حفظ سلامت شما و کارمندانمان می‌دانیم به‌همین دلیل به‌صورت شبانه‌روزی در تلاش هستیم ضمن تامین اقلام مورد نیاز جامعه، محیطی سالم و  ایمن را برای آسودگی خیال شما عزیزان فراهم آوریم.

توصیه ما به شما عزیزان این است که تا حد ممکن در خانه بمانید اما باتوجه به‌شرایط پیش آمده که منجر به موج تازه‌ای از خرید‌ها شده است، خواهشمندیم که یک نفر مسئولیت خرید خانه را برعهده گیرد و حتما با لیست خرید از پیش تعیین شده به فروشگاه مراجعه نماید.

درحال‌حاضر هایپراستار در سراسر ایران 19 شعبه دارد، بهتر است پیش از مراجعه به فروشگاه برای خرید خانه، آدرس شعب را اینجا ببینید تا به نزدیکترین شعبه مراجعه نمایید. در همین صفحه ساعت ساعت کاری فروشگاه‌های هایپراستار نیز قابل مشاهد است.

هایپراستار زیرساخت لازم برای حضور مشتریان بالای 60 سال را فراهم کرده است. تمامی شعب هایپراستار از ساعت 9:30 الی 10 مختص به خرید افراد 60 سال به بالا است.

در این روزها برای شرکت در مسابقات هیجان‌انگیز، گرفتن جایزه و سرگرمی‌های جالب برای در خانه ماندن و همینطور کسب اطلاعات بیشتر حتما به اینستاگرام هایپراستار سر بزنید.

 

راهنمای خرید آنلاین

برای خرید آنلاین از هایپراستار می‌توانید با کلیک روی اسنپ‌مارکت وارد وب سایت مورد نظر شده و به صورت آنلاین خرید نمایید.


 

خدمات مشتریان فروشگاه‌ها

اطلاعات فروشگاه‌های هایپراستار

بهترین
قیمت ها
تضمین
بالاترین کیفیت
تنوع گسترده
محصولات
دسترسی
آسان
هایپراستار ایران (هایپرمارکت‌ها و سوپرمارکت‌های هایپراستار(
هایپراستار اولین شعبه‌ی خود را در سال ۱۳۸۸ در اتوبان باکری تهران افتتاح کرد. تا به امروز هایپراستار از پویاترین و به‌روزترین هایپرمارکت‌های ایران بوده است که با ارائه محصولات متنوع، باکیفیت، مقرون ‌به ‌صرفه و تازه ارزش‌های بنیادی خود را خلق کرده است. مجموعه هایپراستار داشتن تخفیف‌های روزانه بر روی انواع کالاهای داخلی با کیفیتی استاندارد را، هدف اصلی خود در ارائه خدمات به مشتریان قرار داده است.
مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید